Friday, December 7, 2012

Serbaneka Shop - Macam2 Ada

Da lama xupdate ape2 kt blog aku ni....dah bersawang..de cengkerik de labah2...hehe mcm gua xbertuan...
meh cuci2 jap kasi bersih...
Dalam entry ak kali ni ak nk promote kedai online ak d Facebook / Muka buku :)
Ak ada jual bermacam2 barang cth mcm dress, produk kecantikan, perkakas dapur n etc la.... Senang2 mari le melawat n jgn lupa "LIKE" page saya tu....
 JOM LIKE https://www.facebook.com/SerbanekaShopMacam2Ada
 kalau dah like mari la ke page saya yg satu lg....
JOM LIKE https://www.facebook.com/BabyComei


Sekarang ni tengah HOT pasal produk Felinna Inchloss Lotion... Korang da try ke?
Ak da try n baru je try....jgn jelous u all 1 hari sapu esok ukur mmg loss the inch...
Bkn aku je yg duk sapu...dgn hubby ak sekali duk sapu2 kt perut dia yg muncit tu....so kire this product not only suitable for women  but for men too.....so rugi la para bapa yg rasa perut tu da maju ke depan n xnak cuba....haaaa dis product mmg berkesan...ak jual produk ni n harus ak cuba tuk meyakinkan pelanggan...
lau tuan pakai xde ape2 kesan tp nk jual gak xsyok la kan...hehehe....yg penting mmg de nmpk perbezaan dr sebelum pakai dan selepas....mmg best....harga mmg mhl 1 botol RM75 tp berbaloi2!!! So come on like my page n leh order dgn sng hati nyer....hahahaha...tp jgn lupa ukur sblm pakai lotion ni....hehehe u will get d best result! Bg yg baru lepas bersalin ataupun yg nak bersalin tu leh pakai lotion ni....mmg lg cpt leh kurus kene lak lilit dgn bengkung kan...so cuba jgn xcuba n rugi pd yg xmau mencuba.... wink wink ^_^

No comments:

Post a Comment