Tuesday, June 17, 2014

Rasa Loya yang Memusykilkan aku

Dah lama xtulis blog...asyik baca blog org jek..
Kalini trasa mcm nak menaip lak..heeeeee

Sakit apa lah aku kalini....
Harini da masuk 4hari aku duk loya²...xkira pagi, tengahari,petang,malam pun ada jugak!
Dan start harini mulut aku dah mula rasa pahit..dari pagi pinggang aku sakit mcm nk tercabut...

Aku rajinkan diri mengGoogle tapi entri sume cite pasal tanda² awal kehamilan.
Oh No!!I dont think so...
Takkan la pegnan kot...
Aku ni salah sorg kt dalam dunia ni yg periodnyee jenis iregullar means xtetap sama sekali...cycle period aku amatlah terabur.
Dan aku baru je d datangi bendera merah tu 3/6 aritu..now baru 18/6 so celah mana dan bila agaknya persenyawaan tu boleh berlaku...ye tak??
Adakah rasa loya dan sakit pinggang ni tanda² aku nak ovulate??
Huwaaaaaa... tapi aku try to think +ve...perkara normal kot even ak xpernah lg rasa mcmni, dan bilanye nk ovulasi pn aku xtau.
Aku malas nak cek UPT bagai sebab xnak kecewa bila tgk resultnya -ve...
So aku biarkn dulu...nak tgk sampai bila rasa loya ni nak jd teman aku huhuhu...

1 comment: