Friday, March 31, 2017

Akhirnya Tak Pregnant

Hai All..
Akhirnya period cycle aku datang tepat seperti yg dijangka..iaitu 30 hari. 29/3/17 jam 11 lebih tengah malam bendera jepun di naikkan hehehe... So symptom merepek yg aku lalui seminggu sebelum due period tu bukan lah simptom mengandung, tapi simptom nak period hokeyyy...tapi 29/3 pagi tu aku saja cek suhu tengok 36.4c aje...biasa orang pregnant ni suhu dia maintain 36.6 ke atas sahaja...nasib baik aku tak pergi labur duit kat watsons beli pregnancy test..hmm jimat duit suami hakak deknon..nampak je suhu drop dah agak dah mesti nak period and tak pregnant..betul pun tengah malam tu daku period.
Tak kisah pun tak hamil yang penting aku dah tahu berapa CD aku sebulan, so next month try harder fot TTC..

2 comments:

  1. Nak tanya pasal plasebta previa? Akhirnya sis branak normal ke csec?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi von irfan baru perasan komen ni..akhirnya bersalin normal sbb 38minggu uri tu naik balik ke atas

      Delete