Sunday, March 26, 2017

Cramp Perut on CD26 CD27 CD28

Cramp atau senggugut sebelum Haid

Harini ikutkan CD28 dan dah 3 hari aku rasa senggugut, datangnya takde lah kerap kadang-kadang aje tapi kalo datang sakit tu memang betul sakit la jugak..
Nak kata nak datang period tak tau lah pulak bilanya, sbb mcm aku bgtau dalam entry sebelum ni aku baru 1st time period hujung bulan 2 haritu, so tak tau cycle tu berapa hari...cuma aku assume 30 hari..
Tapi aku rasa aku ovulate masa CD14/CD15... Kalo CD14 normally cycle day 28 hari.. Kalo 28 hari period tu akan muncul esok  27/3.. Kadang fikir balik betulke nak period kan...tu sebab senggugut? ke tanda nak ada isi hahaha...rasa tak sabar nak test UPT tapi kene tunggu paling kurang 5 hari lagi...Harap adalah rezeki, kalo takde pun harap lah period turun dalam cycle 28-30 hari..
Taknak lah nanti period tak turun atau pun lambat turun, sebab aku masih BF anak aku, mesti frust gila nanti huhuhu....

No comments:

Post a Comment